Hyppää sisältöön

Flow x Antilooppi: Antilooppi Flow Festivalin viralliseksi yhteistyökumppaniksi

Antiloopin ja Flow Festivalin viime vuonna alkanut menestyksekäs yhteistyö saa jatkoa myös tänä kesänä.

Gold Area by POOL vuonna 2022

Jo vuodesta 2004 järjestetty Flow tuo hyvän musiikin ja taiteen ystävät yhteen Helsingin Suvilahteen 11.-13.8.2023. Viime vuoden tavoin Antilooppi on mukana tuottamassa ikimuistoisia festarielämyksiä Flow Festivalin virallisena yhteistyökumppanina.

Antiloopin ja Flown yhteistyö pohjaa vahvasti yhtenäiseen arvomaailmaan. Molemmat tunnetaan oman alansa suunnannäyttäjinä erityisesti vastuullisuuden saralla. Flow on maailman ensimmäisiä hiilineutraaleja festivaaleja, joka pyrkii minimoimaan vaikutuksensa lähialueisiin ja ympäristöönsä. Hiilineutraalius on myös Antiloopin vastuullisuustyön keskiössä, ja yhtiö tähtää täysin hiilineutraaliin kiinteistöportfolioon vuoteen 2030 mennessä. Antilooppi otti vastikään merkittävän edistysaskeleen kohti tavoitettaan, kun se lanseerasi suositun POOL-joustotilaverkostonsa täysin hiilineutraalina konseptina ensimmäisenä Suomessa. Tämä uniikki tilaratkaisu tarjoaa muuttuviin tarpeisiin mukautuvaa työ- ja kohtaamistilaa yhdeksässä kohteessa pääkaupunkiseudulla.

Antilooppi ja Flow jakavat monet muutkin päämäärät ja arvot, kuten edelläkävijyyden, asiakaslähtöisyyden ja kaupunkiympäristön elävöittämisen. Antilooppi on luovien ja toimivien tilaratkaisujen mahdollistaja, joka tuottaa ihmisten ja ympäristön hyvinvointia tukevia työympäristöjä. Kiinteistöjensä ohella Antilooppi kehittää myös ympäröiviä alueita ja niiden viihtyisyyttä ja yhteisöllisyyttä. Flow Festivalin yhteistyökumppanuuden myötä Antilooppi on mukana luomassa entistäkin merkityksellisempiä kaupunkilaisten välisiä kohtaamisia.

Viime vuonna Antilooppi toi Flow Festivalin Gold Arealle upean POOL Business Loungensa, joka tarjosi ainutlaatuiset puitteet viihtymiselle, kohtaamisille ja virkistäytymiselle. Vuoden 2023 yhteistyön sisältö tarkentuu tulee pitämään sisällään mielenkiintoisia tapahtumia sekä monipuolista sisältöyhteistyötä.

”Olemme innoissamme yhteistyöstä Antiloopin kanssa ja koemme kumppanuuden merkityksellisenä ja molemmille osapuolille lisäarvoa tuottavana. POOL by Antilooppi on konseptina moderni ja brändinä samoja laatuarvoja noudattava kuin Flow Festival. Molemmille asiakaskokemus on keskiössä, vastuullisuuden lisäksi tietenkin. On mahtava päästä jatkamaan jo vuonna 2022 startattua monitasoista yhteistyötä!” Vilja Grotenfelt, Head of Sales and Marketing, Flow Festival kommentoi yhteistyötä.

Lisää artikkeleita