Hyppää sisältöön

Antiloopin uusi asiakaspalvelukanava avautuu asiakkaillemme 13.5.2024

Antiloopin uusi asiakaspalvelukanava avautuu asiakkaillemme maanantaina 13.5. Uusi asiakaspalvelukanava toimii nykyisten palveluidemme tukena. Antiloopin asiakaspalvelun tavoitteena on entisestään parantaa asiakaspalvelun laatua kiinteistöissämme ja pitää huolta asiakkaista.  Asiakaspalvelu on käytännössä yhteydenottokanava, jonka kautta asiakas saa nopeaa, ajantasaista ja ystävällistä palvelua kaikissa huolissaan. Uusi avautuva asiakaspalvelukanava tulee helpottamaan asiakkaidemme mahdollisuutta lähestyä meitä eri tarpeissa ja kysymyksissä, uuden palvelupuhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen kautta.

Uusi palvelukanava on alussa pilotti, jonka aikana keräämme asiakkaidemme kokemuksia palvelusta. Palvelu toteutetaan yhteistyössä palveluntuottajan kanssa, jonka asiakaspalveluhenkilöt ovat saaneet perusteellisen koulutuksen Antiloopin toimintaan, palveluun ja kiinteistöihin. Kohteet, joissa pilotti käynnistyy:

  1. Merikortteli (Punavuori)
  2. Tallbergintalo (Ruoholahti)
  3. Itämerentalo (Ruoholahti)
  4. Ympyrätalo (Hakaniemi)
  5. Siltasaari 10 (Hakaniemi)
  6. Hämeentie 19 / Käenkuja 3 (Sörnäinen)
  7. Valimo 21 (Pitäjänmäki)

 

Uusi asiakaspalvelu on avoinna: arkisin klo 8-16

Asiakaspalvelupuhelinnumero: 020 719 1151 (pvm/mpm)

Asiakaspalvelusähköposti: hello@byantilooppi.fi

 

Uusi asiakaspalvelukanava toimii nykyisten palveluidemme tukena. Voitte edelleen ola yhteydessä kohteen aulapalveluun ja -yhteyshenkilöihin kiinteistöön liittyvissä asioissa. Asiakaspalvelu auttaa kaikissa kysymyksissä, joten voit olla yhteydessä matalalla kynnyksellä.

Asiakaspalvelukanavan infosivu

Lisää artikkeleita